менюшка

Гіпермаркет дверей

Дизайн фірмового стилю для Гіпермаркету дверей

В 2018 році ми розробили логотип та брендинг для Гіпермаркету дверей. Сьогодні він продовжує виглядати по-свіжому, залишається актуальним та продовжує успішно використовуватись.

Ринок дверей великий та достатньо специфічний, такщо спочатку ми провели маркетингове дослідження, на основі якого були з'ясовані основні точки контакту з цільовою аудиторією. Після дослідження, разом з співвласниками, був розроблений фірмовий стиль гіпермаркету, який охвачує як внутрішню навігацію магазину так і зовнішню рекламу.

Кольорові елементи

Білі елементи фірмового стилю використовуються для підкреслення спеціальних пропозицій та скидок на окремі товари.

Червоні елементи з малюнком дверей використовуються для підкреслення спеціальний пропозиції та скидов на категорію товару, напрклад, на всі дерев'яні двері.